Δημοφιλείς αναρτήσεις

Translate

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Συχνές ερωτήσεις.

by dokimaseto  |  in Συχνές ερωτήσεις at  12:03 π.μ.

1. Τι είναι ο προκαταρκτικός πίνακας και τι ο κύριος. Ποια η διαφορά;
ΑΠ. Για να γίνει κάποιος συνεργάτης της εταιρείας υπάρχουν δύο τρόποι. Όταν βάλει την παραγγελία του και πριν πληρώσει πρέπει να επιλέξει αν η παραγγελία θα τοποθετηθεί σε κύριο πίνακα (χρυσό πίνακα) οπότε πληρώνει € 540 προκαταβολή, ή προκαταρκτικό πίνακα (γκρίζος πίνακας) όπου πληρώνει € 150 και με την ολοκλήρωσή του εισπράτει € 1040 - 7% = € 967 από τα οποία € 540 κρατάει η εταιρεία για την τοποθέτηση της παραγγελίας στον κύριο και περίπου € 427 έχει το πρώτο καθαρό κέρδος. Είναι λοιπόν μια δυνατότητα που δίνει η εταιρεία σε ανθρώπους που θέλουν αλλά δεν μπορούν να πληρώσουν την προκαταβολή για κύριο πίνακα. Στη συνέχεια η παραγγελία ακολουθεί την πορεία που είδατε στην παρουσίσαση.
Η επιλογή προκαταρκτικού πίνακα μπορεί να γίνει μόνο για καθαρά οικονομικούς λόγους.
Το πλεονέκτημα είναι μικρότερο αρχικό κεφάλαιο αλλά και το πρώτο μικρότερο κέρδος και το μειονέκτημα περισσότερος χρόνος έως την πληρωμή κύριου πίνακα.

2. Αν εγώ συμμετάσχω πληρώνοντας τα € 540 αλλά δεν καταφέρω να συστήσω 2 νέους πελάτες ή συστήσω μόνο έναν δικαιούμαι αμοιβή;
ΑΠ. Οι όροι του προγράμματος BONUS της EMGOLDEX είναι μόνο δύο και σαφέστατοι. Για να μπορέσεις να κερδίσεις € 7.000 σε χρυσό αρκεί να γίνεις πελάτης πληρώνοντας την προκαταβολή € 540 ευρώ και να συστήσεις μόνο 2 πελάτες. Οι όροι πρέπει να ικανοποιούνται και οι δύο προκειμένου να δικαιούσαι την αμοιβή.

3. Αν εγώ συστήσω δύο νέους πελάτες αλλά εκείνοι δεν συστήσουν δικαιούμαι αμοιβή;
ΑΠ. Με βάση τους δύο όρους που προαναφέραμε δικαιούσαι κανονικά την αμοιβή.

4. Ενώ μου φαίνεται πολύ έξυπνο πρόγραμμα και εύκολο στην δομή του όταν απευθύνθηκα σε γνωστούς μου δεν είναι εύκολο να πειστούν. Δεν μπορώ να βρω κανέναν. Μήπως κάτι δεν έκανα σωστά;

ΑΠ. Το δικτυακό μάρκετινγ είναι μια τεράστια βιομηχανία παγκοσμίως, η οποία απασχολεί χιλιάδες ανθρώπων. Το επάγγελμα του "δικτυωτή" είναι ένα επάγγελμα το οποίο προϋποθέτει συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες, όπως αντίστοιχα γνώσεις και δεξιότητες προϋποθέτουν όλα τα επαγγέλματα.
Η παρεξήγηση εδώ συμβαίνει τακτικά διότι ενθουσιαζόμαστε (απολύτως φυσιολογικό) και όταν απευθυνόμαστε σε έναν υποψήφιο συνεργάτη, δημιουργείται εσφαλμένα η προσδοκία "εύκολου κέρδους" "γρήγορου πλουτισμού" κλπ, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος που απευθυνθήκαμε να μην το πιστεύει και να το απορρίπτει.
Ο μόνος τρόπος ασφαλούς εκίνησης είναι μαζί με τον ανάδοχό μας ή όποιον άνθρωπο από τη γραμμή αναδοχής είναι δραστήριος και διαθέσιμος να καθήσουμε και να μάθουμε κάποια απλά και στοιχειώδη βήματα, τα οποία και θα πρέπει να εφαρμόσουμε.
Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος με τον οποίο θα προσκαλέσουμε τον υποψήφιο συνεργάτη, συγκεκριμένος τρόπος με τον οποίο θα παρουσιάσουμε την δραστηριότητα ώστε και να καταλάβει και να πάρει όλη την εικόνα και όλες τις πληροφορίες για να είναι σε θέση να αποφασίσει. Δεν μπορούμε στο πεζοδρόμιο που συναντήσαμε τυχαία κάποιο γνωστό μας να του πούμε την περίληψη και να περιμένουμε να γίνει πελάτης. Δεν λειτουργεί έτσι.

5. Αξίζει τον κόπο να προσπαθήσω να ασχοληθώ με το δικτυακό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα με την Emgoldex;

ΑΠ. Η κάθε συμβατική εργασία αμοίβει τους εργαζομένους για το χρόνο που απασχολούνται με μια σταθερή αμοιβή. Στο δικτυακό μάρκετιγκ η αμοιβή πολλαπλασιάζεται διαρκώς όσο διευρύνεται και μεγαλώνει το δίκτυο των ανθρώπων που με αφορμή εσένα θα γνωρίσει την Emgoldex αύριο την άλλη εβδομάδα, τον άλλο μήνα, έπειτα από 1,2, 5 χρόνια. Το δίκτυο είναι ένα οικοδόμημα που χτίζεται διαρκώς και αμοίβει με εκθετικά αυξανόμενο ρυθμό αμοιβών αυτόν που φροντίζει και ασχολείται συστηματικά με την δόμησή του. Άρα για να αποφασίσει κάποιος αν αξίζει ή όχι τον κόπο θα μπορούσε να συλογιστεί ως εξής:
α. Με τις γνώσεις που έχω σήμερα, την εργασία που έχω (ή δεν έχω) και με τις προοπτικές που υπάρχουν συνεχίζοντας να ασχολούμαι με αυτά που ασχολούμαι έως σήμερα που θα βρίσκομαι (οικονομικά) μετά από 2-5 έτη ;
β. Αν ανοίξω μια πόρτα παράλληλα με τις δραστηριότητές μου και αρχίσω σιγά σιγά να χτίζω ένα δίκτυο με τις αμοιβές του προγράμματος που γνωρίζω πως μπορεί να είμαι (οικονομικά) μετά από 2-5 έτη;
Οι απαντήσεις στα ανωτέρω ερωτήματα θα βοηθήσουν τη σκέψη σας ώστε να ξεκαθαρίσετε και να αποφασίσετε αν αξίζει για εσάς να ασχοληθείτε με μια τέτοια δραστηριότητα, και να ανοίξετε μια πόρτα επιπλέον εισοδήματος.
Σε ότι αφορά το πρόγραμμα της Emgoldex είναι ότι καλύτερο προσωπικά έχω γνωρίσει έως σήμερα στο χώρο των εταιρειών δικτυακού μάρκετινγκ διότι:
α. Το προϊόν κάνει τη διαφορά. Ο χρυσός είναι ένα πολύτιμο μέταλλο και μια διαχρονική αξία. Όποιος έχει χρυσό θα έχει πάντα χρήματα. Και η Emgoldex μας πληρώνει σε χρυσό.
β. Το πρόγραμμα αμοιβών της Emgoldex είναι σαφέστατο, απλό και πληρώνει πολύ καλά και γρήγορα.
γ. Με το πρόγραμμα αμοιβών της Emgoldex ο νέος πελάτης πληρώνει μόνο μια φορά και ποτέ ξανά. Δεν χρειάζονται συγκεκριμένες παραγγελίες κάθε μήνα προκειμένου να δικαιούμαστε αμοιβή.
δ. Το προϊόν μπορούμε να το ρευστοποιήσουμε άμεσα στην ίδια την εταιρεία 24 ώρες το 24ωρο και να εισπράξουμε τα χρήματα στον τραπεζικό μας λογαριασμό.
ε. Αξιοποιώντας το συνδυασμό δικτυακού μάρκετιγκ και Ιnternet η δραστηριότητά μας και το δίκτυό μας μπορεί να απλωθεί σε πολλές χώρες του κόσμου.

6. Μπορώ να βρώ πρώτα τους 2 πελάτες που θα συστήσω και μετά να πληρώσω την προκαταβολή μου και να γίνω και εγώ πελάτης της εταιρείας έτσι ώστε να μη ρισκάρω;

ΑΠ. Θεωρητικά θα μπορούσε να συμβεί και αυτό, η πράξη όμως δείχνει ότι αυτό δεν είναι εφικτό.
Για να γίνει αντιληπτό παραθέτω το παρακάτω παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι σκέφτεσαι να δραστηριοποιηθείς στον τομέα του εμπορίου π.χ. ανοίγοντας ένα μανάβικο. Επειδή όμως το κεφάλαιο που απαιτείται καθώς και τα λειτουργικά του έξοδα είναι αρκετά θα λειτουργήσεις εκ του ασφαλούς.
Θα βγείς έξω στη γειτονιά στην οποία θα απευθύνεται το μανάβικο όταν θα το ανοίξεις και θα προσπαθήσεις να βρείς πρώτα όλους τους πελάτες που σίγουρα θα έρχονται στο μανάβικο να ψωνίζουν ώστε να έχεις εξασφαλισμένη την πελατεία και να είσαι σίγουρος ότι και το αρχικό κεφάλαιο αξίζει να καταβάλεις και τα λειτουργικά έξοδα. Χτυπώντας λοιπόν τη πρώτη πόρτα ανοίγει μια ευγενική κυρία και της εξηγείς το σκεπτικό σου προκειμένου να γίνει πελάτης ...όταν ανοίξεις το μανάβικο.
Η κυρία πολύ ευγενικά σου λέει ότι "έχω τον κ. Μήτσο που ψωνίζω χρόνια και τον εμπιστεύομαι, και συνεπώς δεν μπορώ να σου υποσχεθώ..." Πηγαίνεις στο διπλανό σπίτι στον κ..τάδε και σου λέει ότι εγώ ψωνίζω μόνο από το Super Market. Για σκέψου τώρα θα το ανοίξεις το μανάβικο ή θα το ξανασκεφτείς;
Αν βασιστείς στους πελάτες που δεν κατάφερες να βρείς ΠΡΙΝ ανοίξεις το μανάβικο σαφώς και δεν πρέπει να το ανοίξεις διότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να χάσεις τα χρήματά σου.
Αν βεβαίως βασιστείς στη δική σου κρίση, στην εργασία σου, στις γνώσεις σου, στην αυτοπεποίθησή σου και σε αρχές που θα έκαναν το μανάβικό σου να ξεχωρίζει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σταδιακά, θα το έκανες και θα πετύχαινε.
Το ίδιο συμβαίνει και με τη δραστηριότητα δικτυακού μάρκετινγκ. Δεν είναι τίποτε θέμα τύχης αφού η τύχη πάντα ευνοεί τους εργατικούς. Πρώτα θα ενημερωθείς και θα μάθεις καλά το αντικείμενο, στη συνέχεια θα κάνεις την δική σου "έναρξη εργασιών" και μετά θα έρθουν οι πελάτες. Και θυμήσου: Το γεγονός ότι 2-3 άνθρωποι δεν θα γίνουν ποτέ πελάτες δεν σημαίνει ότι δεν θα γίνει κανένας. Θα γίνουν οι επόμενοι. Εξάλου στη συγκεκριμένη δραστηριότητα αρκούν μόνο δύο (2)!!

7. Αν Συστήσω 2 πελάτες όταν βρίσκομαι στον προκαταρκτικό πίνακα με € 150 θα πρέπει να συστήσω και στον κύριο με € 540 ;

ΑΠ. Όχι, αν όμως τους συστήσετε όταν βρίσκεστε για παράδειγμα στο 4 επίπεδο του προκαταρκτικού πίνακα, θα πρέπει για να δικαιούστε πλήρη αμοιβή να προλάβουν να μεταβούν στον κυρίος πίνακα , πριν εσείς φτάσετε στο 3 επίπεδο του κύριου πίνακα. Οπότε όσο νωρίτερα φέρετε συστάσεις στον προκαταρκτικό πίνακα τόσο καλύτερα.

Proudly Powered by SITE stories.